یزدفردا: سرنوشت میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به نظر دبیر کارگروه استاندار سازی ورزشگاه‌ها، پس از بازیدی که امروز از این ورزشگاه خواهد داشت بستگی دارد.

به گزارش یزدفردا: در حالی آماده‌سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد به صورت سه شیفت و شبانه‌روزی در حال انجام است که تا شروع مسابقات لیگ برتر زمانی نمانده و سرنوشت میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بستگی به نظر دبیر کارگروه استاندار سازی ورزشگاه‌ها، پس از بازید از این ورزشگاه دارد.

«داوود رفعتی» دبیر کارگروه استاندار سازی ورزشگاه عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ مرداد) به یزد سفر و از ورزشگاه شهید نصیری یزد بازدید خواهد کرد.

چناچنه بنا بر نظر داوود رفعتی، علی‌الرغم تمام تلاش های مجموعه استان ورزشگاه شهید نصیری یزد استاندارد های لازم برای اخذ مجوز میزبانی را نداشته باشد، تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته دوم لیگ برتر نمی‌تواند در این ورزشگاه از تیم شمس‌آذر قزوین میزبانی کند.  

پس از صعود چادرملو اردکان به لیگ برتر موضوع زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری به عنوان تنها ورزشگاه استان یزد که توانایی برگزاری مسابقات لیگ برتر را دارد به عنوان یکی از داغ‌ترین سوژه‌های خبری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استان مورد توجه قرار گرفت.

این موضوع نه تنها در رسانه‌ها بلکه در اجتماع‌های مردمی و صحبت‌های مسئولان هم رنگ و بویی جدی به خود گرفت و باعث شد تا به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش مطرح شود.

پیگیری‌های استاندار یزد موجب شد تا سرعت اجرای پروژه‌های این ورزشگاه بیشتر شود و امید برای میزبانی مسابقات چادرملو در لیگ برتر توسط ورزشگاه شهید نصیری افزایش پیدا کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا